Jan den Brabander zegt: sorry!

Mededelingen van het SFB team en de forumregels. Tevens voor alle feedback en suggesties.
janvanbrabant
Verbannen

Jan den Brabander zegt: sorry!

Berichtdoor janvanbrabant » Wo 26 Nov 2008 19:12

Beste forum leden,

Via deze weg wil ik uw allen laten weten dat ik onlangs van het swordfact-team een waarschuwing kreeg aangaande mijn houding en taalgebruik op (heel terecht) hun forum.

Ik wil u allen laten weten dat ik deze kritiek ter harte neem en bied via deze weg mijn excuus aan aan al diegenen die zich door mijn posts beledigd hebben gevoeld.
Uitspraken zoals hieronder zijn in de ogen van de organisatie té aanstootgevend en dienen op dit forum niet gemaakt te worden...

Citaat:
Ongelofelijk stelletje salonfilosofen...

Citaat:
Allemaal gelul in de ruimte dus...

Citaat:
bladerend door de posts van dit forum zie ik dat inhoudelijk discussie zelden niveau heeft en dat men niet verder komt dan elkaar enkele veren in elkaars aars te duwen. O wat doe jij? O wat leuk ik doe dit! O succes ermee. O wat fijn bloempje kusje knuffel.

Citaat:
Dit soort conclusies maken mij een beetje misselijk

Ik ben het hiermee niet eens maar besef me dat dit niet mijn forum is en dat ik me dus moet conformeren aan de regels die hier gelden. Bovenstaande krachttermen waren misschien wel onnodig. Nogmaals hiervoor mijn excuus.

Blijf ik echter bij het inhoudelijke wat ik gesteld heb, dat het onmogelijk is een eigen stijl te "verzinnen" en dat mensen die dat toch doen openheid van zaken moeten geven. Zoniet kan ik, en ik denk velen met mij, dergelijke pogingen niet echt serieus nemen.

Rest mij nog een volgende vraag die eigenlijk met deze excuus post niets te maken heeft maar aangezien ik geen reactie krijg op PB en het andere toppic gesloten is maar via deze weg.

Op Youtube is een filmpje te zien van Tai Ki Ken Do Is onderstaande film het bewuste systeem van Sihan Wiersma?
Linkhttp://www.youtube.com/user/taikikendopro

Nogmaals sorry en bedankt voor de feedback!

Ger
Oprichter

Re: Jan den Brabander zegt: sorry!

Berichtdoor Ger » Wo 26 Nov 2008 20:18

Hartelijk dank voor dit bericht, van mijn kant kan ik in elk geval zeggen dat ik dit waardeer. Ik heb je topic even verplaatst naar een wat logischer forum, en zal zo even het oude topic weer open zetten met daarin ook de vraag in je laatste alinea. Op die wijze hebben we de inhoud en randzaken weer beide op de juiste plek. :)

Edit: ziezo, voor elkaar. :)

If you're not living on the edge, you're taking up too much space

Ger
Oprichter

Berichtdoor Ger » Do 27 Nov 2008 20:40

Ter informatie: Hoewel Janvanbrabant hierboven mooi weer speelde, bleek hij onverminderd door te gaan met zijn misgedrag. Ditmaal via PB's, maar dat is vanzelfsprekend net zo min toegestaan. Omdat de sfeer op ons forum belangrijker is dan de aanwezigheid van een zelfbenoemde 'halfgod' is hij zojuist verbannen.

We hopen dat door deze maatregel de sfeer weer als vanouds wordt.

sjors

Berichtdoor sjors » Do 27 Nov 2008 21:33

Gert, ik apprecieer je beslissing; ben me er terdege van bewust dan je met zo'n maatregel niet over één nacht ijs gaat maar ik ben er wel van overtuigd dat dit uiteindelijk de juiste beslissing is!

Homo sapiens non urinat in ventum...

sjors

Berichtdoor sjors » Do 27 Nov 2008 21:55

Gert? ik bedoel natuurlijk Ger... :wink:

Homo sapiens non urinat in ventum...

Ger
Oprichter

Berichtdoor Ger » Do 27 Nov 2008 22:05

Kijk, da's nou een goed voorbeeld van je aanpassen. :lol:

Benchmade

Berichtdoor Benchmade » Do 27 Nov 2008 23:09

Ook ik ben het met de beslissing eens. De discussie was tot op zekere hoogte interessant, want ik ben het met het standpunt eens dat je kritisch moet kijken naar je stijl en de gedachte erachter moet zoeken. Je kunt echter ook te ver gaan. Ik ben een vriend van Syco en vrij nieuw op dit forum, maar ik heb al genoeg topics gelezen om te bepalen dat dit op zich een leuk forum is met een vrij gehecht clubje. Nu meer kennis opdoen en posten. :wink:

"The people should not be afraid of the government, the government should be afraid of the people." - V for Vendetta

The Don

Berichtdoor The Don » Do 27 Nov 2008 23:58

Juiste beslissing... :clap:

Aliquando et insanire iucundum est
Blessed are the Geeks, for they shall internet the earth.

Christian

littlesamurai

Berichtdoor littlesamurai » Vr 28 Nov 2008 12:24

Goede beslissing :thup:
Ik ben er zojuist ook achter gekomen dat hij ook altijd aan het relschoppen was op het colosseum forum (eerder vechtsporten.nl) ook daar gedroeg hij zich niet.
Naja beter zo,

ChingChuan

Berichtdoor ChingChuan » Zo 30 Nov 2008 20:55

Oh, was dat dezelfde? :P

Terug naar “Mededelingen en feedback”