Oude topics

Mededelingen van het SFB team en de forumregels. Tevens voor alle feedback en suggesties.
Ptah

Berichtdoor Ptah » Di 17 Jul 2007 12:07

littlesamurai schreef:Ik denk dat het net zulks materiaal is als van de zwarte markt. Saya glijd er in een keer af bijvoorbeeld allemaal zulke dingen......
Tip: lees de datum van de voorgaande post. Reacties die een jaar later komen zijn niet altijd zinvol... :wink:

Crypto

Berichtdoor Crypto » Di 17 Jul 2007 16:14

hahaha nee maar wel een manier om het weer onder de aandacht te brengen :roll:

水 土 火 空

- Toine

littlesamurai

Berichtdoor littlesamurai » Di 17 Jul 2007 16:39

idd kunnen die ouwde topics niet verwijderd worden? Als die topics allemaal op het forum blijven staan word het forum denk ik een gigantische chaos

Ger
Oprichter

Berichtdoor Ger » Di 17 Jul 2007 16:51

We laten ze liever staan, om te voorkomen dat alles tig keer opnieuw verteld moet worden. Ook wordt het dan lastig om onderscheid te maken. Sommige dingen blijven gewoon altijd nuttig, of ze nu 10 jaar oud zijn of vandaag geschreven worden. De mogelijkheid die de software biedt om automatisch oude topics te verwijderen wil ik sowieso niet aanzetten.

We hebben er ook niet zo'n moeite mee als oude topics nieuw leven ingeblazen worden, mits dat op een nuttige/zinvolle manier is. Na een jaar een berichtje als "ja, dat vind ik nou ook" of een herhaling (al dan niet in andere bewoordingen) van wat eerder al gezegd is in het topic heeft grote kans op verwijdering. Heb je echter nieuwe of aanvullende informatie, dan juist graag in het bestaande topic doorgaan. Op die manier blijft alle info over het onderwerp in kwestie overzichtelijk bij elkaar staan.

If you're not living on the edge, you're taking up too much space

sjors

Berichtdoor sjors » Di 17 Jul 2007 20:10

Sommige dingen blijven gewoon altijd nuttig, of ze nu 10 jaar oud zijn of vandaag geschreven worden.

I second that motion! :wink: (en is voor de ouderen onder ons, waar meneer Alzheimer al een goede vriend (en dat iedere dag opnieuw) begint te worden, natuurlijk ook altijd een welkom geschenk!)

Homo sapiens non urinat in ventum...

Terug naar “Mededelingen en feedback”