Heeft iemand een betrouwbaar adres voor een Jian?

Deel hier je ervaringen met producenten en winkels. Ook specifieke zwaarden kunnen hier besproken worden.
ranok

Heeft iemand een betrouwbaar adres voor een Jian?

Berichtdoor ranok » Ma 14 Aug 2017 21:51

Hallo allemaal,

Ik wil graag een Jian aanschaffen, de eenhandige versie. Naast wat snijwerk voor de lol af en toe wil ik vooral een Jian aanschaffen voor het esthetische aspect. Ik vind het dus gewoon mooi.

Nu wil ik iets wat dichtbij het origineel komt. Dus niet te zwaar een toch een zeker decoratief effect. Dus geen RVS ding.

Via kult of Athena zie ik genoeg keus. Maar er zijn meer aanbieders. Ik ben er zelf al achter dat het niet vermelden van de gebruikte staalsoort een teken aan de wand kan zijn, net zoals een gewicht boven de 1.5 kilo ( zonder schede). Zijn er nog andere dingen waar ik op moet letten?

Als iemand naast Sinoswords, Cold steel, en Huanuo, ideeën heeft dan hoor ik het graag. Hoe zijn bijvoorbeeld de ervaring op Ebay? Op aliexpress.com kom ik er ook genoeg tegen, hetgeen voor mij interessant is omdat er zoveel Chinese zwaardsmeden op te vinden zijn. Maar die leveren niet allemaal aan Nederlandse klanten. En het risico neemt toe.

Dus als iemand daar ervaring mee heeft, dan hoor ik het graag. Nog een laatste vraag: hoe om te gaan met bedrijven die niet aan Nederlandse klanten leveren? Er zijn doorstuur services, heeft iemand daar ervaringen mee?

Alle info is welkom, alvast bedankt.

Rusty

Re: Heeft iemand een betrouwbaar adres voor een Jian?

Berichtdoor Rusty » Za 19 Aug 2017 18:24

beste, ik heb er 1tje liggen. een echte..... indien interesse stuur me een mailtje naar berbip@gmail.com kan ik je een fototje doorsturen

ranok

Re: Heeft iemand een betrouwbaar adres voor een Jian?

Berichtdoor ranok » Zo 20 Aug 2017 18:24

Rusty schreef:beste, ik heb er 1tje liggen. een echte..... indien interesse stuur me een mailtje naar berbip@gmail.com kan ik je een fototje doorsturen

Dank! De email is verstuurd.

Terug naar “Producenten, producten en winkels”