Cheness

Deel hier je ervaringen met producenten en winkels. Ook specifieke zwaarden kunnen hier besproken worden.
Crypto

Berichtdoor Crypto » Wo 23 Mei 2007 9:25

idd is dit een tegenvaller maar wel fijn dat het nu vermeld is.

水 土 火 空

- Toine

masamune

Berichtdoor masamune » Wo 23 Mei 2007 16:20

Mooi is dat... Ik heb op het moment via Master of Swords een Shura in bestelling. Nu maar hopen dat zijn totale bestelling groter dan 10 zwaarden is.

The Don

Berichtdoor The Don » Do 24 Mei 2007 13:15

Nou als je zwaard in een verpakking past dat kleiner dan 42' inch is dan is er niks aan de hand hoor.
Het is niet zo dat je geen zwaarden meer vanuit de VS kan importeren, het gaat er alleen om dat de USPS een regeltje heeft ingesteld dat pakketen niet langer mogen zijn dan 42'.

Aliquando et insanire iucundum est
Blessed are the Geeks, for they shall internet the earth.

Christian

Kubikiri Asa

Berichtdoor Kubikiri Asa » Do 24 Mei 2007 15:04

Volgens "the announcement" op de site kan alles t/m 28" verzonden worden omdat dit incl. verpakking nog net binnen de gestelde grens van 42" valt.
Datgene wat 29" of langer is zal dan een probleem zijn, dat betekent dus waarschijnlijk dat alle leveranciers uit de U.S. die gebruik maken van USPS Priority Mail International Program met deze restrictie zitten. :cry:

Baka Mo Ichi-Gei. (Even a fool has one talent.)

masamune

Berichtdoor masamune » Do 24 Mei 2007 16:51

Additionally, international shipments for full lenth katanas (28" blade length) will have to be packaged without their display boxes -- We will need to repack the swords in Uline Shipping Tube within Uline cardboard box in order to meet the length limitations (barely).

Mijn vorige post ging eigenlijk hierom, al ben ik Aziaat, de Hollander in mij wilt vooral waar voor zijn geld, en de display box erbij is gewoon mooi. Ik zou t jammer vinden als de box er niet bij zou zitten. Het hangt nu wat betreft ordergrootte allemaal van dhr. Jansen af.

Ptah

Berichtdoor Ptah » Do 24 Mei 2007 17:45

masamune schreef:Ik zou t jammer vinden als de box er niet bij zou zitten

Mocht dat het geval zijn dan kan ik je daar evt. wel aan helpen. Stuur me maar een msg.

masamune

Berichtdoor masamune » Vr 25 Mei 2007 1:25

Het wachten is zoals ik zei voorlopig nog op dhr. Jansen. Hij had op het moment last van een bevroren paypal rekening wegens niet opgeven van bedrijfsgegevens. Wanneer dat verholpen zou zijn, was het volgens hem nog een week voor de verzending. Ik zou zeggen dat de koerier dus op zijn vroegst over 2 weken langs komt. Dus voorlopig rest er niks anders dan geduld te hebben.

Ik vind het wel een mooi aanbod, ik zou zeggen: name your price. :)

Ptah

Berichtdoor Ptah » Vr 25 Mei 2007 22:06

masamune schreef:name your price. :)

Verzendkosten.

Geld verdienen doe ik wel met m'n werk.

littlesamurai

Cheness toegelaten?

Berichtdoor littlesamurai » Di 10 Jul 2007 17:37

Ik zit dus ook te twijfelen welk zwaard ik wil. Ik dacht eerst over de paul chen practical. maar was vlijmscherp ( laat maar zitten dus ) toen zag ik cheness type 8 laito van 180 euro. Ik weet niet of iemand ervaring heeft met dit zwaard? Zowel is mijn volgende vraag: word cheness ook toegelaten in de dojo? Dojo's accepteren bepaalde zwaarden niet in hun dojo. en ik wil er wel zeker van zijn dat cheness dan wel toegelaten word GR

The Don

Berichtdoor The Don » Di 10 Jul 2007 18:50

Cheness behoort wel tot de budget zwaarden dus ik zou inderdaad wel even bij je Dojo vragen of ze toegelaten worden.

Aliquando et insanire iucundum est
Blessed are the Geeks, for they shall internet the earth.

Christian

Ger
Oprichter

Berichtdoor Ger » Wo 11 Jul 2007 9:46

Cheness is weliswaar budgetmerk, maar ik denk niet dat het problemen gaat opleveren. Zeker als je een iaito wil aanschaffen, daar gaat het vooral om het juiste gevoel, de plaatsing, etc. Bij een Cheness is dat allemaal dik in orde.

Bij mijn dojo raadden ze zelfs aan om in het begin niet een al te dure iaito aan te schaffen. De kans dat je in het begin een foutje maakt die de iaito beschadigd is natuurlijk redelijk aanwezig en als dat met een duur exemplaar gebeurt is dat extreem zonde natuurlijk. Mijn iaito heb ik toen voor zo'n € 250,- in Antwerpen gekocht. Niet de allermooiste, maar wel degelijk. Mijn sensei was er tevreden over, hij vond het een goede keus.

Let overigens wel op de lengte bij je aanschaf. Als je de iaito vasthebt en je arm naast je lichaam naar beneden hangt mag de punt de grond niet raken.

If you're not living on the edge, you're taking up too much space

littlesamurai

Berichtdoor littlesamurai » Do 19 Jul 2007 22:02

IK heb morgen mijn cheness laito 1045 type 8 binnen ik ben benieuwd :D

masamune

Berichtdoor masamune » Di 24 Jul 2007 23:53

Dat ik dit ooit nog mocht meemaken...
Krijgt een mens toch bijna tranen van geluk van...

Goedendag
Je zwaard is verzonden.Ze worden opgehaald en verzonden naar het opgegegeven adres
in culemborg.

We wensen je veel plezier met het artikel.

Groeten I Jansen
Linkhttp://www.masterofswords.eu
----- Original Message -----

KAN NIET WACHTEN!
Ik heb hem naar het adres van mn ouders gestuurd, zullen ze leuk vinden :P

sjors

Berichtdoor sjors » Wo 25 Jul 2007 21:57

HALLELUJA!!!
Geachte zwaardgelovigen, zie hier het bewijs: nog steeds gebeuren er Wonderen, zelfs heden ter dage! Praise the Lord (of the swords)!
We kunnen niet wachten op het volgende Mirakel (...volgens het spoorboekje volgende week vrijdag om 15.39 maar ik kan er een week of zes naast zitten...)
:twisted:

Homo sapiens non urinat in ventum...

Edwin

Berichtdoor Edwin » Wo 25 Jul 2007 22:42

sjors schreef:HALLELUJA!!!
Geachte zwaardgelovigen, zie hier het bewijs: nog steeds gebeuren er Wonderen, zelfs heden ter dage! Praise the Lord (of the swords)!
We kunnen niet wachten op het volgende Mirakel (...volgens het spoorboekje volgende week vrijdag om 15.39 maar ik kan er een week of zes naast zitten...)
:twisted:

mag ik vragen wat je bedoelt met dat?? :?: :oops:

Terug naar “Producenten, producten en winkels”