Poster Gembloux 2012

Messen, dolken en andere blanke bijwapens.

Jacques Delfosse

Re: Poster Gembloux 2012

Berichtdoor Jacques Delfosse » Do 16 Aug 2012 15:23

Vanaf heden zullen de candidaten deelnemers alleen nog maar op een "reserve lijst" ingeschreven worden. Wij voldoen al aan onze quota. Gelieve het te noteren, a.u.b. Wij zullen jullie graag op aanstaande 09,10de. en 11de. November te Gembloux zien. Mvg.

Insane
Beheerder

Berichtdoor Insane » Do 16 Aug 2012 20:53

Het is inderdaad een leuke beurs, in 2010 stond ik zelf op de beurs om het team van Smederij Atelier Alkmaar te versterken 2011 kon ik niet, misschien dat ik dit jaar zelf die kant op ga. :thup:

If it's a sword i'll use it like a sword.
If i want something pretty to hang on a wall,
i'll put up a picture of a flower or something.......

knifetofke

Berichtdoor knifetofke » Vr 14 Sep 2012 13:11

Zoals de affiche het al aangeeft is het thema dit jaar Japan en zijn dus de seminaries en de demo's daar op afgesteld.
Ik heb al naar verschillende Belgische Japanse krijgskunst verenigingen een mail gestuurd of ze eventueel een demo kunnen komen geven met een Japans blankwapen.
Indien er onder jullie forumleden iemand is die zegt van hey dat lijkt mij wel iets dat wij met onze club ook willen doen, neem dan contact met tim.wagendorp@komosie.be
Eventuele onkosten kunnen worden vergoed.
En aan alle andere leden zeg ik kom massaal, het loont echt de moeite.
See you in GEMBLOUX
PS: Zij die flyers willen van de affiche om uit te delen in hun club of onder hun vrienden, stuur dan ook even een mailtje met je gegevens aan Tim.

Terug naar “Messen en bijwapens”