Van de vele kartonnen pakken en al het andere lichte spul dat ik met mn katana (pk) heb gesneden zijn (zoals iedere beoefenaar wel kent) inmiddels bijhoorlijk wat oppervlakkige krasjes ontstaan, en ik loop daarom al een paar dagen met het plan om hem eens een lichte polijst beurt te geven, maar hoe en waarmee kan je dat (als je niet teveel geld wilt uitgeven

SK had eens een mooi resultaat bereikt met autowax, dit is ook ongeveer waar ik heen wil:
Maar is dat nou de beste optie en zijn er bepaalde belangrijke don'ts?
SK schreef:hier de reden waarom ik vroeg dat de hammond echt was:D
ik ben maar eens flik gaan poetsen met autowax met zeer lichte polijst spul er in en het zwaard is er zeker van opgeknapt de matte finish in het middel blink een stuk meer en de afscheiding met de hammond is beter te zien en meer levend geworden eerst leek hij kaarsrecht maar nu zit er iets meer speelsheid in. hier een paar foto's alvast in het echt is het verschil goed te zien hoop dat het op de foto's ook overkomt.
zal ook nog wel is paar goede foto's overdag maken, maarn u staat hij gewoon weer in de autowax
fotos:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
hij ziet er dus nog best goed uit ^^ en het zwart is er nog niet aan het af gaan